Aquest és el quart any consecutiu que l’entitat Vibrart Project porta a terme aquests tallers pels seus bons resultats i valoracions positives per part dels equips docents dels instituts
Els instituts de Roses han iniciat aquesta setmana una nova edició dels tallers socieducatius VIBRART que l’Àrea d’Ensenyament de l’Ajuntament de Roses ofereix a tot l’alumnat de 2on d’ESO del municipi. Un total de 309 alumnes participaran enguany en aquests tallers de coeducació emocional a través de la psicodansa, on es treballa el desenvolupament de les competències emocionals i dels valors d’igualtat de gènere per a la creació de relacions saludables com a eina de prevenció de la violència de gènere en la població adolescent.
Aquesta és el quart any consecutiu en què es porten a terme els tallers, que compten amb els bons resultats i valoracions fets pels equips docents dels centres i pels alumnes participants a la finalització de les edicions anteriors. Enguany, el projecte arribarà a un total de 309 alumnes de 2n d’ESO dels tres instituts rosincs (Illa de Rodes, Cap Norfeu i Centre Escolar Empordà) que, des d’ara i fins al mes de juny, i dividits en grups reduïts, participaran en un total de 7 sessions.
Cada sessió estarà conduïda per dos professionals de l’entitat Vibrart Project que faciliten jocs, activitats i dinàmiques d’expressió corporal que permeten als participants experimentar, practicar i integrar en primera persona els diferents continguts psicoeducatius, alhora que gaudeixen i s’ho passen bé. A partir del joc simbòlic s’ensenyen habilitats personals, emocionals i relacionals, a la vegada que es van creant vincles i un entorn de confiança i seguretat per a l’alumnat.