Costa Brava Cruise Ports presenta a Màlaga una nova pàgina web amb nous serveis i atractius turístics per als usuaris, i manté reunions de treball per fidelitzar i captar companyies de creuer compromeses amb la sostenibilitat
La Generalitat de Catalunya, a través de l’empresa pública Ports de la Generalitat, participa en la fira biennal dels creuers a la Mediterrània, Seatrade Cruise Med 2024, que se celebra de l’11 al 12 de setembre a Màlaga, amb l’assistència de 2.000 professionals del sector de creuers, procedents d’una vuitantena de països. En aquest certamen, els representants de Costa Brava Cruise Ports i Delta Ebre Port, entre els quals hi ha Ports de la Generalitat, estan fent trobades amb agents de les principals companyies de creuers per fidelitzar les navilieres que ja visiten aquestes destinacions turístiques i captar companyies compromeses amb la sostenibilitat i el respecte pel territori que permetin mantenir l’equilibri i l’harmonia entre l’activitat portuària i l’activitat ciutadana. Així mateix, Costa Brava Cruise Ports ha presentat la renovada pàgina web, el nou catàleg i les novetats pel que fa a activitats turístiques per al 2025.
Costa Brava Cruise Ports presenta una nova pàgina web
En un acte dut a terme dijous a l’estand de MedCruise (Associació de ports amb tràfic de creuers a la Mediterrània), representants de Costa Brava Cruise Ports van presentar la nova web costabravacruiseports.com que vehicula la promoció i la comercialització dels serveis portuaris de Palamós i Roses amb una àmplia oferta turística de la Costa Brava, que és publicada en tres idiomes: català, castellà i anglès.
El disseny de la pàgina web s’ha actualitzat amb una imatge gràfica més moderna amb més informació, més serveis i major accessibilitat per als usuaris. El contingut ofereix la informació de les característiques tècniques i els serveis de què disposen els ports de Palamós i Roses per atendre l’activitat de creuers, així com el calendari anual de les escales, les companyies que hi operen i una selecció d’excursions. També hi ha informació dels municipis de Palamós i Roses. A més d’una àmplia informació sobre els atractius turístics de la Costa Brava i una compilació d’experiències d’activitats a la natura, enogastronòmiques, culturals i paisatgístiques. El portal disposa de materials audiovisuals i mapes, a més, permet la descàrrega gratuïta de publicacions.
El nou web es completa amb l’apartat Costa Brava Yacht Ports, que ofereix orientació i assessorament als agents i intermediaris de megaiots que arriben a la Costa Brava i que poden accedir als ports de Palamós, Roses i Sant Feliu de Guíxols.
També s’han reeditat els catàlegs promocionals de Costa Brava Cruise Ports i Costa Brava Yacht Ports per promoure les dues marques a fires i jornades de treball.
Aquest és un projecte cabdal en l’estratègia de màrqueting del grup d’entitats que integren la marca Costa Brava Cruise Ports entre les quals hi ha Ports de la Generalitat, Ajuntament de Roses, Ajuntament de Palamós, Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Cambra de Comerç de Girona i Cambra de Comerç de Palamós.