Un dispositiu policial a Figueres finalitza amb 22 patinets sancionats i 9 denuncies

Guàrdia Urbana de Figueres
Diferents moments del dispositiu policial

La Guardia Urbana de Figueres va haver d’interposar durant l’operatiu 9 denúncies per tinença de substàncies, consum de drogues i beure alcohol a la via pública

La Guardia Urbana de Figueres va dur a terme ahir a la tarda un dispositiu policial  amb guia caní per diferents places de la ciutat com ara la de l’ Estació, la de Sant Vicenç de Paül, la de Bàscara i la plaça de la Mare de Déu del Mont, a més dels carrers Migdia, Puig Pujades, Cap de Creus, Camil·la Lloret, i Joan Tutau.

Un operatiu durant el qual es van sancionar un total de 22 patinets, es van denunciar 4 persones per tinença de substàncies, una per tinença de substàncies, quatre més per beure alcohol a la via pública, mentre que 16 persones més van ser identificades i escorcollades.

També van ser entregats dos menors al seus tutors.