En aquesta proposta turística, que es va dur a terme entre els dies 9 i 11 d’abril per diversos indrets de Roses, van participar representants de 8 comitès d’empreses franceses d’entre 120 i 600 treballadors
Entre dimecres passat, 9 d’abril i divendres dia 11, la cadena hotelera Prestige Hotels va organitzar un famtrip (viatge de familiarització) en el que va participar Turisme de Roses.
En l’esdeveniment han participat representants de 8 comitès d’empreses franceses d’entre 120 i 600 treballadors, que han visitat la Ciutadella de Roses, el Port de Pesca i la subhasta de peix, el centre històric, elBulli1846 i les vinyes del Mas Marès, a més de realitzar diverses activitats de lleure.
Amb aquesta col·laboració, l’Àrea de Turisme de Roses dona suport a les accions de promoció que organitzen les empreses del sector turístic de la Vila.