La predicció indica una Diada variable, amb sol i núvols en general. Tot i això, es preveuen alguns ruixats aïllats, especialment durant les primeres hores del dia.

El Servei Meteorològic de Catalunya informa que de matinada encara hi haurà xàfecs i tempestes localment forts que afectaran punts del sector central del litoral, tot i que el gruix de la precipitació estarà mar endins on s’acabarà desplaçant del tot amb el pas de les hores, alhora que s’anirà afeblint.
A partir de mig matí s’obriran clarianes, tot i que quedaran intervals de núvols al litoral i prelitoral, i farà sol a la resta. Durant la tarda creixeran noves nuvolades que podrien donar lloc a ruixats aïllats a punts de la meitat est de Catalunya.
La temperatura serà semblant o lleugerament més baixa, amb màximes que estaran entre 15 i 20 ºC al Pirineu i entre 21 i 26 ºC a la resta, localment més altes al sud.

El vent serà fluix i de component sud al centre del dia en general, tret de l’Empordà i de les Terres de l’Ebre, on la tramuntana i el mestral, respectivament, bufaran moderats.
El Servei Meteorològic de Catalunya manté activat un avís per intensitat de pluja fins les 12 TU de l’11 de setembre de 2013.