Quim Mandado, l’Orquestra de Cambra de l’Empordà i Los Guardians del Pont ofereixen al Teatre Municipal de Roses el darrer concert de 2016 “Simfonia de les pedres i el vent” a la demarcació de Girona

Quim Mandado, veu i baix de Sangtraït i Els Guardians del Pont, i Carles Coll, director de l’Orquestra de Cambra de l’Empordà, han col·laborat en algun espectacle musical tot i la diferència del seus estils. El de La Jonquera interpreta rock dur, i el de Figueres, música clàssica.
Col·laboracions que Coll va proposar a Mandado tornar a repetir i ampliar fins a fer un concert en el que tingués cabuda una banda de rock Els Guardians del Pont amb una Orquestra de Cambra, i el resultat “és un concert en el que la gent s’ho passa molt bé, que arriba al cor, que fins i tot, a vegades, veus gent plorant de l’emoció”, ha desvetllat Mandado, per subratllar que Simfonia de les pedres i el vent “és… Carn de gallina, perquè sona amb la potencia d’un grup de rock afegit a una orquestra que fotent-li canya guanya molta força, guanya en arranjaments, guanya en amplitud, en sensacions, és a dir, és un espectacle que s‘ha de viure i disfrutar-ho”.
Tant és així que el cantant, compositor i baixista de Sangtraït i LGP anima a la gent a assistir-hi anunciant que “és l’última oportunitat que té no només la gent de Roses, sinó de les comarques de Girona d’assistir-hi aquest 2016 al concert de ‘Simfonia de les pedres i el vent’, perquè és l’últim de l’any que fem a la demarcació”.
Un espectacle que Quim Mandado, Martín Rodríguez i Joan Cardoner, components de Los Guardians del Pont, i els músics de cambra, dirigits per Carles Coll oferiran aquest dissabte, 12 de novembre, al Teatre Municipal de Roses per recordar els èxits de Sangtraït com “Somnis entre boires”, “El vol de l’home ocell” o “La Reina del Gel” entre d’altres.
Les entrades per assistir al concert, que s’iniciarà a les 22 hores, es poden adquirir anticipadament, al preu de 15 €, a les taquilles del Teatre Municipal, dijous i divendres, de 12 a 14 hores, i el mateix dia de l’espectacle, una hora abans de l’inici.
Descomptes
Les persones amb el Carnet Club Roses Cultura, Carnet de la Biblioteca, Carnet Jove i Carnet de jubilat tindran un descompte en taquilla en el moment d’adquirir l’entrada. Els menors de 16 anys, acompanyats per un adult, i les parelles lingüístiques de Roses tenen l’entrada gratuïta.