Alemanya occidental és un dels mercats turístics pels que ha d’apostar Roses

Ajuntament de Roses
L'estant de Roses a la Fira Reise Camping d’Essen, a Alemanya

Roses està present durant aquests dies en la Fira Reise Camping d’Essen, a Alemanya per donar a conèixer la seva oferta dels seus càmpings

Ajuntament de Roses
L’estand de Roses a la Fira Reise Camping d’Essen, a Alemanya

“Els espanyols, francesos, belgues i alemanys són, segons el Pla de Marqueting, els turistes pels qual ha d’apostar Roses”, ha afirmat el regidor de Turisme, Félix Llorens, per remarcar pel que “quan es parla d’Alemanya es refereix al territori que fa frontera amb França, Paixos Baixos i Suïssa, ja que la que delimita amb Àustria, Txèquia i Polònia el seu destí de vacances és Croacia”.
Un Pla de Màrqueting que també marca el turisme de Càmping com una línia d’actuació  a desenvolupar.

I des del passat dimecres, 20 de febrer, fins avui diumenge 24, una delegació de l’Àrea de Turisme de l’Ajuntament de Roses està present juntament amb l’Estació Nàutica, a la fira Reise Camping d’Essen (Alemanya), per donar a conèixer la destinació i tota l’oferta de càmpings de la que disposa la Vila.
La participació en aquest important esdeveniment europeu del sector del càmping és fruit de les reunions i col·laboració amb els propietaris dels càmpings del municipi i dels objectius marcats pel Pla de Màrqueting de Roses.

Amb 3.000 places disponibles, els càmpings de Roses ofereixen una important opció d’allotjament i serveis per als nombrosos visitants que rep la destinació al llarg de tot l’any. Per donar-la a conèixer, l’Ajuntament ha publicat una guia específica que informa de tots els establiments de què disposa Roses, la qual s’està distribuint ja aquests dies a Essen i es repartirà també a partir d’ara des de l’Oficina de Turisme de la població i durant la participació en les diferents fires de turisme en què Roses participa al llarg de l’any.

El perfil del públic que visita la Fira Reise Camping, que l’any passat va aplegar més de 95.000 visitants, està format principalment per un públic familiar que viatja durant els períodes vacacionals, així com un públic sènior, que ho fa fora de temporada buscant destinacions amb temperatures més càlides durant l’hivern que les dels seus llocs d’origen.