Els centres educatius de Roses comptabilitzen a data d’avui, dimarts 13 d’abril, 8 grups-classes confinats per Covid-19
De 24 a 49 positius de coronavirus ha sumat Roses en una setmana, mentre que en els darrers 10 dies, el nombre d’alumnat, personal docent o administratiu que han donat resultat de contagi positiu ha estat de 12 persones.
D’acord amb els terminis de confinament establerts per als centres educatius (10 dies a comptar des del darrer dia de contacte, previ resultat negatiu del tests PCR practicats), la reincorporació a les classes presencials per part del 8 grups confinats tindrà lloc els següents dies:
- Institut Cap Norfeu: 3 grups confinats dels quals 2 es reincorporaran el 19 d’abril i 1 el dia 20
- Institut Illa de Rodes: 2 grups confinats que es reincorporaran el dia 16 d’abril
- Escola Vicens Vives: 1 grup confinat que tornarà a les classes el 19 d’abril
- Escola Els Grecs: 2 grups confinats dels quals 1 es reincorporarà el 19 d’abril i 1 el dia 20
Pel que fa a la resta de centres educatius del municipi, llars d’infants municipal i escola d’adults, cap d’ells presenta cap contagi a data d’avui.
Roses ha ascendit notablement els seus índex respecte a les dades de la setmana passada. Pel que fa a l’índex de risc, actualment aquest puja al 473,81, mentre que la taxa de reproducció se situa en un 1,32 punts.