L’Alt i Baix Empordà engeguen la campanya ‘Esperit Empordà’

Esperit Empordà
La campanya ‘Esperit Empordà’ es va presentar ahir en un acte celebrat a Gualta

L’objectiu d’aquesta campanya, iniciada ahir i que acabarà a finals de juliol, és fidelitzar el públic de proximitat i posicionar l’Empordà com un destí divers tot ensenyant les reaccions d’un seguit de personatges en gaudir del territori

Els Consells Comarcals del Baix i Alt Empordà conjuntament amb l’associació Alt Empordà turisme, la comissió turística del Baix Empordà i el Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona inicien una nova acció promocional conjunta per incentivar el turisme a les comarques empordaneses. L’espot es va presentar ahir dimecres 16 de juny, a Gualta.

La campanya porta com a lema ‘Esperit Empordà’. Si a la campanya del 2020 es presentava un territori on regna la tranquil·litat destacant els paisatges i el patrimoni, la proposta d’enguany és emocional, centrant-se en les persones i marcant la diferència amb altres destinacions: “Només hi ha un lloc on ompliràs el teu esperit d’emocions i viuràs al màxim la teva vida”, diu una veu en off.

“Aquest any repetim amb una altra campanya turística, perquè és evident que el sector turístic encara està patint la situació de la pandèmia i se l’ha d’ajudar”, va explicar el conseller comarcal de l’Alt Empordà delegat de turisme, Agustí Badosa. Per la seva banda, el conseller de Turisme del Baix Empordà, Xavier Dilmé ha afegeit que “l’Empordà expressa uns valors i una manera d’entendre la vida que ens fa atractius de cares als visitants. Tenim mar i tenim interior, espais grans, i fugim de massificacions. Això és el que busca qui ens ve a visitar i això hem de promocionar”.

Durant l’acte de presentació, el vicepresident del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Jordi Masquef, ha fet èmfasi en el treball conjunt publicoprivat invertit en aquest projecte: «Hem col·laborat i creat sinergies en una campanya que, a més, es complementa amb la que el patronat va presentar fa poc». D’altra banda, el conseller comarcal

L’objectiu d’aquesta campanya, iniciada ahir i que acabarà a finals de juliol, és fidelitzar el públic de proximitat i posicionar l’Empordà com un destí divers tot ensenyant les reaccions d’un seguit de personatges en gaudir del territori. Tot i que el pes de l’anunci el tenen les persones, s’ha enregistrat en indrets excepcionals com el Far del Cap de Creus (Cadaqués), el castell de Sant Salvador (Port de la Selva), Maçanet de Cabrenys, Palamós, Romanyà de la Selva i Begur. 

La difusió en múltiples suports es farà a tot Catalunya, potenciant tant els mitjans de comunicació tradicional (premsa, ràdio i televisió) com mitjans digitals i xarxes socials. La creativitat de la iniciativa ha estat ideada per la productora Visual13, que han posat imatge i color a l’ànima que transmet l’Empordà i que enamora tant als empordanesos com als visitants.

El web www.emporda.cat allotjarà la campanya d’aquest estiu, i serà la plataforma on es podran veure tots els vídeos específics. La peça principal de la campanya és un espot de vint segons creada per a televisió i canals online i que s’ha editat en cinc idiomes –català, castellà, anglès, francès i alemany. També s’han realitzat sis vídeos específics per a canals online que s’aniran publicant durant l’acció promocional.

Aquesta iniciativa arriba per donar una alenada d’aire fresc al sector turístic, que encara està patint les conseqüències de la crisi sanitària. «Esperit Empordà» arriba per agafar el relleu de la campanya de l’any 2020.

L’anterior campanya ‘Jo em planto a l’Empordà’ es va poder veure tant als mitjans tradicionals com a la xarxa i va acumular gairebé 6 milions d’impactes en televisió i 2,5 a la ràdio. Pel que fa a la campanya a les xarxes socials es van generar 880.419 impressions i més de 3.300 interaccions amb l’etiqueta #joemplantoalemporda