L’Oficina Jove de l’Alt Empordà repeteix la trobada de casals a les xarxes socials

L’Àrea de Joventut del Consell Comarcal de l’Alt Empordà ha engegat la campanya d’estiu que amb el lema #ensmengemlestiu que vol arribar als 1.500 infants i joves que participen dels casals d’estiu de la comarca

A causa de totes les modificacions en l’àmbit del lleure generades per la prevenció de la Covid-19, l’Oficina Jove de l’Alt Empordà no pot celebrar la Trobada de Casals d’estiu de l’Alt Empordà. Per aquest motiu, com ja es va fer l’any passat, es planteja una activitat alternativa, una campanya que pretén que tots els casals d’estiu de la comarca s’animin a participar de manera conjunta a una activitat segura, divertida i creativa.

L’activitat consisteix a realitzar el Repte Iko Iko de TikTok, i mostrar les tres activitats que cada grup de convivència considera que els hi agrada més del casal. Aquesta proposta vol aconseguir que tots els infants i joves de l’Alt Empordà que participen en casals de lleure i esportius, s’impliquin de manera conjunta a una activitat divertida, que transmeti un missatge positiu i motivador a nivell de comarca, i que s’ho passin bé per sobre de tot malgrat les mesures de protecció. A més, també es pretén potenciar la creativitat dels infants i joves (monitors i participants) a través de la plataforma TikTok realitzant vídeos divertits, creatius, i originals.

A tots aquells infants i joves que participin del repte se’ls hi farà arribar un obsequi d’una motxilla nevera, ideal per a mantenir ben fresques les begudes i menjar en aquest estiu tan calorós, i que és pràctica i còmode per a poder-la utilitzar tant durant les activitats programades a dins del casal, com a les sortides i activitats a l’exterior de les instal·lacions, com per a fer activitats amb la família durant els caps de setmana.

Els vídeos, de 15 segons, s’han de publicar a la xarxa social i en el descriptiu s’ha d’indicar el nom del grup de convivència i el nom del casal. A banda de posar l’etiqueta #ensmengemlestiu s’ha d’etiquetar a @EmpordaJove.

L’any passat ja es va traslladar la trobada de casals a la xarxa amb una campanya estiuenca que portava per títol #ensbevemlestiu. En tancar la iniciativa havien participat 1.600 infants i joves de 38 casals de la comarca, amb 130 vídeos que van arribar a sumar més de 26.600 visualitzacions en tancar la campanya.