El foc s’ha originat en el departament d’Informàtica de l’Ajuntament de Roses i no ha causat cap dany personal
Després que a les 9 hores d’aquest matí sonés l’alarma antiincendis de l’Ajuntament de Roses, agents de la Policia Local s’ha personat fins al consistori comprovant que on s’havia causat el foc havia estat en el SAI (Sistema d’Alimentació Ininterrompuda), dispositiu que continua proporcionant energia en cas d’una baixa de la tensió elèctrica o un tall en el subministrament.
S’ha donat l’avís als Bombers de la Generalitat, que han activat 8 dotacions, de les quals han treballat finalment 5, que després d’assegurar-se que el foc estava totalment extingit han procedit a la ventilació de la planta afectada de l’edifici.
A les 10:49 hores, els Bombers han donat per finalitzat el servei.
Informàtics de l’Ajuntament de Roses també s’han desplaçat fins al consistori per comprovar que el foc, sortosament, només havia afectat al dispositiu SAI i no pas a cap servidor del departament d’Informàtica.
El foc tampoc ha causat cap dany personal.
Demà, un pèrit serà l’encarregat de determinar la causa del perquè aquest dispositiu s’ha incendiat.