El Club de Pesca Esportiva Roses La Perola va celebrar, aquest passat dissabte, la segona prova de la XV Lliga Social de Surfcàsting
Fins la platja Gran de Platja d’Aro es van desplaçar 20 socis del Club de Pesca Esportiva Roses La Perola per disputar la segona prova de la XV Lliga Social de Surfcàsting.
La prova, que es va disputar en horari de tarda-nit, de les 18 a les 23 hores, va donar com a guanyador al pescador de Girona, Kiko García, en capturar 3 pagells i un marbre, mentre que Ruben Piedad va fer segon amb dos captures i el guanyador de la primera prova, Carlos Castro, es va haver de conformar amb la tercera posició del podi tot i capturar 5 peces, però de menor grandària que les de dos primers, ja que recordem que el CPE Roses La Perola celebra aquesta lliga social en la modalitat de ‘Pesca-Solta’, per tant, la puntuació no es fa per pes sinó per llargada, que un cop mesurat el peix es torna a llençar a l’aigua.
Cal assenyalar que en aquesta segona prova de la lliga social de pesca hi va haver molt poca activitat durant el seu inici, fent bastant captures quan el sol s’amagava per l’horitzó i que un cop es va fer de nit va entrar en joc un paràsit que es menjava els esquers dels pescadors fent que les captures fossin pràcticament nul·les.
En el sorteig que realitza el Club de Pesca Esportiva Roses La Perola al final de cada prova per agrair als pescadors la seva participació, els afortunats van ser Josep Saiz, que es va emportar una espatlla de pernil salat, i també Jean Claude Fernández, president del Club de pesca de Sant Cyprien, que li va tocar, a l’igual que a la primera prova, un val de descompte a la botiga de pesca Gran Kaptura de Figueres.