Comerciants de Roses coneixen experiències comercials d’èxit en un ‘retail tour’ a Mataró

Àrea de Promoció Econòmica de Roses
Els rosincs i rosinques que va anar a Mataró amb el regidor de Promoció Econòmcia, Fèlix Llorens

Empresàries de comerços de Roses, membres de l’Associació d’Empresaris Roses-Cap de Creus i alumnes del cicle de Màrqueting i publicitat del Centre Escolar Empordà van visitar el teixit comercial de Mataró

Aquesta setmana l’Àrea de Promoció Econòmica de Roses ha dut a terme el retail t our que organitza anualment, consistent en la visita a una ciutat comercial de referència, per tal que els professionals rosincs puguin conèixer de primera mà experiències d’èxit que puguin aplicar als seus negocis o al model associatiu del municipi. En aquesta edició, la visita es va realitzar a la ciutat de Mataró.

La visita va comptar amb la participació d’empresàries de comerços de Roses, membres de l’Associació d’Empresaris Roses- Cap de Creus i alumnes del cicle de Màrqueting i publicitat del Centre Escolar Empordà, acompanyats per personal i pel regidor de l’Àrea de Promoció Econòmica, Fèlix Llorens.

Al llarg de la jornada, els assistents van rebre la formació ‘Neuromarketing en viu: factors psicològics que ens fan comprar’, impartida pel psicòleg i doctor en psicologia del consum Albert Vinyals Ros. Es van realitzar visites al Mercat de Cuba de Mataró i al  Retail Lab de Mataró, laboratori dedicat a la transferència de coneixements i d’informació sobre tecnologies i eines digitals orientades a la millora de la competitivitat del comerç, els serveis i la restauració local.

L’experiència va finalitzar amb un dinar al restaurant Lasal del Varador, un exemple de com aplicar la sostenibilitat en un establiment de restauració i que té la certificació Biosphere, el segell de qualitat que també l’Ajuntament de Roses també està impulsant per a empreses del municipi en el marc del projecte “La transformació turística de Roses- Regeneration Tourisme Roses” a través dels Fons Next Generation EU.