El Teatre de Roses acull els Premis Emprenedors de l’Alt Empordà, amb 23 projectes finalistes

Aquest proper divendres, 21 de maig, a les 12 h, el Teatre Municipal de Roses acollirà l’acte de lliurament de premis de la tretzena edició dels Premis Emprenedors de l’Alt Empordà.

Els guanyadors es donaran a conèixer durant l’acte del proper divendres, que es podrà seguir via streaming a través del següent enllaç.

Els Premis Emprenedors de l’Alt Empordà està organitzat per l’Associació d’Empresaris de Girona, el Setmanari de l’Alt Empordà, el Fòrum Imagina i el Consell Comarcal de l’Alt Empordà, l’Ajuntament de Figueres i l’Ajuntament de Roses. Els premis tenen com com a objectiu la dinamització i promoció de la iniciativa emprenedora a la comarca i el reconeixement de l’aportació que les noves iniciatives empresarials fan com a eina de dinamització de l’activitat socioeconòmica i de creació de llocs de treball.

La present convocatòria ha estat molt concorreguda, ja que de les 5 categories convocades optem als premis 23 projectes d’un total de 27 presentats.

Vuit dels projectes han quedat finalistes en la categoria Premi Emprenedor de l’Alt Empordà, dotze a la Millor Idea de Negoci, dos a la d’Innovació i una candidatura a la categoria d’Innovació Turística:

Premi Jove Empresari que distingeix l’empresari/a empordanès/a menor de 42 anys que hagi tingut una trajectòria empresarial més destacada.

Premi Emprenedor, per al projecte d’empresa de l’Alt Empordà més viable, innovador i amb major potencial de creixement, dotat amb un 1er Premi de 3.000 € en metàl·lic i publicitat al setmanari l’Empordà per un valor de 1.500 € i un 2on Premi dotat amb 1.500 € en metàl·lic.

Opten al premi:

  • net
  • Sappi App: Animal Nutrition Facts
  • Adictic
  • Twine Clothes
  • Diaita Bascara
  • Hotels & Coworking
  • Espai Atenena
  • Empoody

Premi a la Millor Idea de Negoci: per a les idees de negoci més creatives dels estudiants dels Instituts de la comarca. Aquesta categoria té dues modalitats de premis: estudiants d’ESO i estudiants de Batxillerat i Cicles Formatius. Els membres de l’equip guanyador de cada categoria rebran una mini tauleta digital.

Opten al premi Millor idea de negoci ESO

  • Moli, bolígraf multi ús
  • Empresa de Serveis Mediambientals online R3
  • Our watch
  • Herbsnature
  • Eryoyama Inc. (Heart Bracelet)

Opten al premi Millor idea de negoci BATX / CF

  • Quckly
  • Repalying SL
  • Associació Som-hi junts
  • Associació Respir
  • Associació Juvenil Arrels de l’Empordà
  • Fucks’s
  • Trampolí per Emprenedors – AE Impetus

Premi a la Innovació, per a aquella empresa amb seu social a l’Alt Empordà que hagi estat capaç d’innovar en producte, servei o processos. Premi dotat amb 1500€ en metàl·lic.

Opten al premi:

  • Celles la Gutina
  • Empoody