L’Associació Empordà Turisme ha aprovat el pla d’actuacions per aquest any
La junta directiva de l’Associació Empordà Turisme va aprovar definitivament, la setmana passada, el pla d’actuacions que portarà a terme al llarg d’aquest any.
A nivell de promoció firal, s’ha previst la participació de l’entitat al Mercat del Ram de Vic, al Mercat de Mercats de Barcelona i a la Fira de Toulouse, a França.
A més de tot això, Empordà Turisme també participarà en altres accions promocionals en les que hi serà present a través de l’enviament de material de promoció, en la línia dels darrers anys
Pel que respecte a les accions formatives, s’organitzarà, entre altres, una jornada de networking i es farà formació pels tècnics i responsables de les Oficines de Turisme.
En l’àmbit de les noves tecnologies es millorarà la pàgina web de l’associació www.empordaturisme.com, s’ampliaran continguts al portal de la xarxa de camins Itinerànnia i es farà un seguiment dels resultats obtinguts a les xarxes socials a les que participa Empordà Turisme, com ara Facebook, Twitter, Flickr, Youtube i Instagram. Com a novetat per aquest any està la celebració del Primer concurs de fotografia #hivernemporda, que s’ha obert a les esmentades xarxes de Facebook, Twitter i Instagram.
Finalment, es treballarà per ampliar el nombre de socis de l’entitat i es mantindrà i potenciarà la relació amb els socis actuals.