La regidora d’Ensenyament de Roses va ser la guanyadora del sopar i una nit d’allotjament per a dues persones al restaurant Compartir de Cadaqués

L’associació Tramuntanets de Roses va celebrar ahir la seva cinquena Festa Pirata. Un lustre que van voler celebrar amb un format més gran i de més llarga durada a l’envelat de la plaça Frederic Rahola, i en el que es van desenvolupar diferents tallers de Goma-eva realitzat per l’Associació Moebius, un taller de dibuix, diferent jocs, inflables gegants i diferents espectacles que es van dur a terme al llarg del dia.
Unes actuacions encetades a primera hora de la tarda, després de degustar uns tastes de fideuà i calamars per dinar, pel grup RuskiKids de Hip Hop, recentment proclamat com a grup revelació en el Festival Snap Kids 2014 celebrat a Sitges al passat mes de març.
Tot seguit, van ser els membres del Grup Artístic ONA de Figueres els que van pujar dalt de l’escenari, que amb la seva actuació van donar pas a un dels grans moments de la Festa Pirata, el sorteig per a un sopar al restaurant Compartir de Cadaqués per a dues persones i un nit d’allotjament.

I va ser Mateu Casañas, un dels tres xefs que estan al capdavant del restaurant, la mà innocent que decidiria l’afortunat o afortunada i que va ser la regidora d’Ensenyament de Roses, Sílvia Useros, la qual no hi era present a la festa, però una trucada li va comunicar la seva sort i la va fer venir per fer-se la foto de rigor amb el premi.
Després del sorteig les actuacions van continuar a l’envelat per a la celebració del cinquè aniversari de la Festa Pirata de Tramuntanets amb un espectacle de flamenc a càrrec de l’Escola de Dansa Gabriela Martín, i un altre de Rondin i Pastilita.
I a les 20 hores, després de 10 hores ballant, fent tallers, celebrant sortejos, jugant amb els inflables, menjant, bevent i passar-ho superbé es va donar per finalitzada la Festa Pirara… Fins l’any que ve.
|
|