L’Ajuntament de Figueres pren mesures preventives per evitar la propagació i el contagi del coronavirus SARS-CoV-2
Arran de l’activació en fase d’emergència-1 per part del Govern de la Generalitat, la Comissió Municipal de Protecció Civil de Figueres van prendre en una reunió celebrada ahir els següents acords: activar el Pla de Protecció Civil de Catalunya en fase d’alerta a Figueres i crear un Gabinet de crisi format per tècnics i polítics per seguir diàriament l’evolució.
Seguint les recomanacions de la Generalitat, l’Ajuntament ha decidit tancar al públic durant 15 dies els següents equipaments municipals:
- Teatre El Jardí
- Biblioteca Municipal Fages de Climent
- Caputxins
- La Cate
- Museu del Joguet
- Museu Empordà
- Centres Cívics
- Pavellons esportius
- Estadis municipals
- Piscina Municipal
- Oficina Jove
Totes les activitats esportives, culturals i formatives quedaran suspeses fins a nou avís.
D’acord amb les indicacions del departament d’Ensenyament de la Generalitat, a partir d’avui, 13 de març, romandran tancats els centres educatius, instituts i llar d’infants.
Es recomana que els tràmits formals és facin de forma electrònica i els tràmits informals telefònicament, electrònicament o a través de xarxes socials.
Qualsevol gestió municipal que es faci presencialment haurà de seguir les recomanacions previstes, com ara mantenir un metre i mig de distància amb els treballadors públics (marcada amb una franja negra i groga al terra).
L’Ajuntament de Figueres realitzarà una neteja intensiva a totes les instal·lacions municipals que romandran tancades aquests dies.
Des de l’Ajuntament de Figueres es fa una crida a la calma, a la tranquil·litat i a la prudència.
Els consistori figuerenc anirà informant dels protocols que activi la Generalitat de Catalunya i de totes les novetats a través dels seus canals oficials.