Valoració que puja tres dècimes respecte a l’any passat per assolir la nota rècord de 8,6
La Piscina de Roses ha dut a terme l’enquesta de satisfacció anual dirigida a obtenir la valoració i opinió dels seus abonats i usuaris sobre el funcionament de l’equipament i els serveis prestats al llarg de l’any 2021, amb l’objectiu d’establir possibles línies de millora i aspectes a potenciar. Després del procés de buidatge de la informació recollida, s’ha obtingut com a resultat final una nota mitjana de 8,6 sobre 10, que representa un increment de tres dècimes respecte a obtinguda l’any 2020, que va ser de 8,3, i per tant, l’equipament assoleix la seva nota rècord de valoració des de la seva obertura.
El nombre total d’enquestes recollides durant el període de realització de la valoració (entre l’11 i el 25 de novembre), ha estat de 224, que han pogut ser respostes a través del formulari en línia enviat a les persones abonades i usuàries i penjat a la pàgina web piscinaroses.cat. Els serveis millor valorats són el tracte per part dels monitors d’activitats i la metodologia emprada, l’atenció del servei de socorristes i els accessos i aparcaments de l’equipament, tots ells per sobre del 9, seguits de l’estat de la neteja, l’assessorament fitness, la informació i tracte de recepció, i el material de les activitats, fregant el 9.
La resta d’aspectes sotmesos a valoració, com ara la diversitat d’activitats, processos inscripció, equipament de sala fitness, estat de manteniment, horari, zona spa, temperatura i qualitat de l’aigua, etc, obtenen notes per sobre del 8, essent la comoditat dels vestidors, la relació qualitat-preu i les opcions d’horaris de les activitats, les que obtenen una nota més baixa, tot i que totes tres assoleixen el 7,5.
Vero Medina, regidora d’Esports i presidenta de l’empresa municipal PRODER que gestiona l’equipament, ha valorat molt positivament els resultats de l’enquesta d’enguany, assenyalant que “per nosaltres és un goig poder assolir aquesta nota rècord que demostra la dedicació diària i l’esforç constant que fem des de la PMR en benefici dels nostres usuaris i usuàries. Vull agrair sobretot la confiança dipositada en nosaltres i la participació en aquesta enquesta que ens permetrà millorar, potenciar i perfeccionar els nostres serveis”.
Cal destacar que el valor de referència acceptat en el sector d’instal·lacions de les mateixes característiques que la Piscina de Roses, se situa en els 7 punts sobre 10. Aquesta referència serveix per detectar els punts febles d’una instal·lació (aquells que obtenen una valoració per sota dels 7 punts); mentre que entre els 7 i 8 punts se situen els aspectes ben valorats però amb cert marge de creixement i millora; i a partir de 8 punts es troben els punts forts on cal treballar per mantenir el nivell.
En definitiva, Piscina de Roses continua trobant-se significativament per sobre del valor de referència del sector, millora la seva nota respecte a l’any anterior i assoleix una nota excel·lent en un any extremadament complicat i difícil en la gestió del servei per la pandèmia. Es consolida així la percepció de la qualitat del servei per part dels abonats i usuaris obtinguda els darrers anys (situada sempre en la franja d’entre 7,9 i 8,4 punts de mitjana), i la supera assolint una qualificació rècord en la història de l’equipament del 8,6.
Enguany, a part de les preguntes habituals que serveixen per fer el seguiment anual, s’ha volgut copsar l’opinió en relació a l’adaptació del servei motivada per la pandèmia de la COVID19. En aquest sentit s’ha preguntat sobre les mesures organitzatives adoptades i el resultat obtingut ha estat de 8,69 punts, també molt satisfactori.