La rosinca Noé Sánchez és la primera tècnica d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament de Roses
A partir d’avui, 3 de gener, la plantilla de l’Ajuntament de Roses incorpora una nova plaça de tècnica d’Atenció al Ciutadà, creada amb la finalitat de reforçar una funció que el govern considera una part fonamental de tota l’estructura i dels serveis que el consistori presta: la relació entre l’administració i la ciutadania. “Sí, amb aquesta incorporació el que busquem és adaptar-nos millor als reptes que suposen les noves formes de relació que ens ofereixen les noves tecnologies i, al mateix temps, seguir perfeccionant l’atenció presencial tradicional”, ha assenyalat el regidor de Govern Obert. Èric Ibáñez.
I la nova i primera tècnica d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament de Roses, Noé Sánchez, ha manifestat en l’estrena d’aquesta nova plaça, que l’objectiu de la seva tasca “és prioritzar implantar un model d’atenció integral i protocol·litzat, millorar el flux d’informació entre tots els departaments de l’Ajuntament i també conèixer les experiències més innovadores d’aquest àmbit que puguin ser implantades a casa nostra.”
Per la seva banda, l’alcalde de Roses, Joan Plana, s’ha mostrat “molt satisfet amb aquest pas endavant que dóna l’atenció al ciutadà i amb els avenços a l’hora de reforçar l’organigrama, després de la incorporació de la tècnica de Joventut i la propera posada en funcionament de l’Oficina Local d’Habitatge”.