Al 2015 la Piscina Municipal va ser avaluada amb un 7,9 i enguany la puntuació arriba als 8,1 de satisfacció entre els usuaris
La Piscina de Roses ha dut a terme l’enquesta de satisfacció que realitza anualment per conèixer la valoració i l’opinió que tenen els seus abonats i usuaris de l’equipament i serveis que ofereix, amb l’objectiu de poder millorar any rere any. La puntuació de mitjana assolida enguany ha estat de 8,1 sobre 10, millorant en 2 dècimes respecte a l’any passat, en què s’obtingué una valoració global de 7,9.
Enguany s’han recollit 370 respostes entre el 14 i el 30 de novembre i, com l’any passat, s’ha pogut respondre el formulari en línia. Del total de qüestionaris entregats, el 45,7% s’han obtingut via Internet i el 54,3% restant per via tradicional des de recepció.
El resultat 2016 es valora de forma molt positiva per part de la Piscina Municipal, pel fet d’estar per sobre del valor de referència del sector i per la consolidació de la percepció de la qualitat del servei, per part dels abonats i usuaris, en dels darrers anys. Per exemple, des del 2013 el resultat ha oscil·lat entre els 7,9 i els 8,2 punts, i enguany s’ha millorat en 0,2 dècimes el resultat del 2015.
Més enllà de la valoració punt per punt, la qual ofereix aportacions qualitatives que ajuda als responsables de l’equipament a cercar les millores que es puguin dur a terme a partir de les possibilitats existents, el que més satisfà és aquesta bona valoració sostinguda en el temps. En aquest sentit, creiem que el nostre esforç s’ha d’encaminar a millorar els punts febles que es detectin i a treballar per mantenir aquestes bones valoracions.
Finalment, cal dir que entre totes les persones participants, 370 persones en total, es van sortejar diferents regals i articles de la nostra botiga. S’ha enviat per mail una comunicació a les 20 persones guanyadores. Estigueu alerta al correu electrònic, hem sortejat samarretes, motxilles, banyadors… i fins i tot alguna quota mensual gratuïta!
A l’hora de valorar les puntuacions es té en compte el valor de referència acceptat en el sector, que es situaria en els 7 punts sobre 10. Un altre indicador genèric pot ser els resultat obtingut els anys 2013 i 2014 per la Diputació de Barcelona sobre el grau de satisfacció general dels usuaris en els complexos esportius municipals, que va ser de 7 i 6,4 respectivament.
Per tant, per sota de 7 punts podríem tenir els punts febles que haurien de convertir-se en els objectius de millora, i a partir d’aquest llindar hi trobaríem els paràmetres realment ben valorats, que internament es divideixen en dues categories:
-
Entre 7 i 8 punts: serien aspectes ben valorats però amb marge de creixement i millora.
-
A partir dels 8 punts: serien els apartats que representarien els punts forts de la Piscina de Roses i que cal treballar per mantenir en aquest nivell.