Un 8,2 sobre 10 és la valoració que han fet els usuaris de la Piscina de Roses, superant en un dècima la nota de 2016, quan va ser de 8,1
![Piscina Municipal de Roses](http://www.viladeroses.cat/wp-content/uploads/2016/09/piscina_municipal_2016.jpg)
Aquest ha estat el resultat global tret dels 369 qüestionaris recollits entre els usuaris i abonats de la Piscina de Roses que van participar a l’enquesta anual de satisfacció que es va dur a terme als passats mesos de novembre i desembre.
Enquesta que té com a objectiu conèixer la valoració i l’opinió que dels usuaris de la instal·lació lúdic esportiva, així com de les activitats que ofereix, amb l’objectiu de poder un millor el servei any rere any.
Del total de vint-i-tres aspectes valorats, dos d’ells (informació/tracte recepció i tracte monitors activitats) superen la puntuació de 9, mentre que catorze obtenen una puntuació superior a 8, considerat com un resultat molt bo que marca els punts forts de l’equipament. Entre ells, destaquen la metodologia de les activitats, l’horari d’obertura, els accessos i aparcament, la diversitat i originalitat de les activitats, la neteja, l’estat de manteniment i material, o la zona spa, entre d’altres. Dels apartats restants, tots ells superen la puntuació de 7, inclòs l’apartat que avalua la comoditat dels vestidors, únic punt que rebia puntuacions inferiors en anys anteriors.
Més enllà de la valoració punt per punt, la qual ofereix aportacions qualitatives que ajuden als responsables de l’equipament a cercar les millores a dur a terme (com ha estat en el cas dels vestidors), el que més satisfà és aquesta bona valoració sostinguda en el temps i la percepció de qualitat que tenen els usuaris. Així, des de l’any 2009 fins a l’actualitat, s’ha mantingut aquesta bona valoració, que ha oscil·lat al llarg d’aquests anys entre els 7,9 i els 8,3 punts, situant-se molt per sobre del valor de la mitjana del sector d’equipaments esportius d’aquestes característiques, que és de 7 punts.
Finalment, cal remarcar que, entre totes les persones participants, es van sortejar diferents regals i articles de botiga de la Piscina, com ara banyadors, dessuadores, motxilles, samarretes tècniques i llapis de memòria USB, en agraïment per la seva col·laboració i participació en la millora de l’equipament.
VALORACIÓ PISCINA DE ROSES | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Aspectes a valorar | Nota | |||||||||
Informació/tracte recepció | Superior a 9 | |||||||||
Tracte monitors activitats | “ | |||||||||
Metodologia monitors activitats | Superior a 8 | |||||||||
Horari obertura | “ | |||||||||
Atenció tracte SOS | “ | |||||||||
Accès i aparcament | “ | |||||||||
Diversió/originalitat activitats | “ | |||||||||
Estat de manteniment | “ | |||||||||
Nombre alumnes/monitor | “ | |||||||||
Material activitats | “ | |||||||||
Zona Spa | “ | |||||||||
Relació qualitat/preu activitats | “ | |||||||||
Resolució incidències | “ | |||||||||
Estat de neteja | “ | |||||||||
Espai d’activitats | 8 | |||||||||
Atenció assessor fitness | Superior a 7 | |||||||||
Procés incripció | “ | |||||||||
Qualitat i temperatura aigüa piscines | “ | |||||||||
Relació qualitat/preu abonament | “ |