Un home i dues dones, veïns de Llançà, són els principals sospitosos de la mort de forma violenta d’un home a Colera

Els Mossos d’Esquadra de l’Àrea d’Investigació Criminal de la Regió Policial de Girona van iniciar la investigació, el passat dimarts, la mort d’un home a Colera, després que un vehicle policial dels Agents de la Policia de la Generalitat localitzés, la nit de dilluns, en una zona apartada del municipi, el cos sense vida.
La troballa es va produir quan la dotació policial i els Bombers vana anar apagar un incendi que s’havia declarat en una zona muntanyosa a tocar a la platja de Garbet.
Va ser doncs quan van descobrir el cos d’un home sense identificar, cremat i amb símptomes evidents de violència.
El jutge va decretar el secret de les actuacions.
Ahir dijous, quatre dies després de localitzar-se el cos sense vida i calcinat, tres veïns de Llançà, un home i dues dones, són a la presó com a principals sospitosos. El primer, un sud-americà, segons investigacions dels Mossos d’Esquadra, com autor material del crim, i les dues dones, totes dues de nacionalitat espanyola, per destruir proves i encobrir al principal sospitós. Tots tres, a més, son habituals venedors de droga a la zona.
Mentre continuen les investigacions per aclarir el crim de manera definitiva, el cas continua sota secret de sumari.