Un total de dotze mitjans van assistir a l’acte, que forma part de les accions de promoció que desenvolupa Turisme de Roses al llarg de l’any
Ahir va tenir lloc a Barcelona la presentació de la destinació turística de Roses entre un nodrit grup de periodistes de mitjans generalistes i especialitzats. L’activitat es va desenvolupar entre una entrevista informal i un dinar-presentació, on els professionals van poder conèixer de primera mà l’oferta turística rosinca i rebre resposta amb una àmplia informació a totes les seves consultes.
Un total de dotze mitjans van assistir a l’acte, que forma part de les accions de promoció que desenvolupa Turisme de Roses al llarg de l’any, en aquesta ocasió adreçada al públic català de proximitat. Els mitjans assistents van ser 20 Minutos, ABC Catalunya, ASM Magazine Barcelona, Cadena Cope (Tiramillas), Dear Magazine, El Periódico de Catalunya, Espirituviajero.com, La Vanguardia (Viajar), Luxury Travelin Magazine, Qtravel, Ràdio Canal Barcelona (El club del buen turismo)/Elperiodicoturismo.com i Viajes National Geographic.
La jornada es va iniciar amb una entrevista-presentació a càrrec de la tècnica de l’Oficina de Turisme de Roses, Sara Lladó, i del director de l’agència de comunicació turística RV Edipress, Fernando Valmaseda, en el decurs de la qual van exposar i atendre les preguntes dels periodistes sobre tot allò que la destinació ofereix als seus visitants.
La presentació es va basar en 10 motius pels quals triar Roses com a destinació on passar les vacances: la Badia de Roses, patrimoni arqueològic i les propostes d’interpretació, parcs naturals, platges i cales, enogastronomia, activitats en família, tradicions i esdeveniments, pesca, possibilitats d’activitats en entorn natural (senderisme, bicicleta) i a mar (competicions i estades esportives) i les postes de sol.
A continuació es va celebrar un dinar-presentació que va permetre que els participants formulessin preguntes per aprofundir en aspectes que van despertar el seu interès durant la presentació. Els assistents van destacar que en el vídeo promocional projectat a la presentació els protagonistes fossin persones ‘’reals’’ i amb diferents perfils d’edat i motivacions per viatjar, perquè tothom s’hi pogués sentir identificat: una oferta a la carta per a tots els públics i interessos.