Roses, juntament amb Girona, Lloret de Mar i el Patronat de Turisme presenten l’oferta turística de la Costa Brava a FITUR
L’estand de Roses a FITUR, Fira Internacional de Turisme que se celebra fins al 24 de gener, està dedicat en aquests primers dies exclusivament a professionals. Un aparador que serveix de punt de trobada amb operadors turístics per a la programació dels productes turístics locals proposats en el marc de la fira.
Per la seva banda, l’Associació Estació Nàutica Roses-Cap de Creus, col·labora en l’acció impulsada per l’Ajuntament dirigint entrevistes i presentacions entorn al producte natura-actiu, com són senderisme, pràctica d’esports nàutics, pesca-turisme… i gaudi de l’entorn natural tant per mar com per terra.
A partir de demà, dissabte, serà el moment en què la Fira obrirà les portes al gran públic, moment en què Roses atendrà les peticions d’informació de tots els assistents al principal aparador turístic de l’estat espanyol.
Els productes turístics culturals i enogastronàmics de la Costa Brava i el Pirineu de Girona són les principals demandes i reclams per les companyies operadores de viatges. Des de dimecres i fins al proper diumenge, Roses i la resta de municipis participants, difon entre els visitants el conjunt de l’oferta turística global de la destinació, així com les novetats en productes i serveis turístics de la demarcació per a la temporada 2016.
FITUR compta enguany amb la presència d’un total de 9.500 empreses en representació de 165 països o regions de tot el món i 60.000 m2 d’exposició, i espera superar els 222.000 visitants de la passada edició. Un marc excepcional, per tant, per establir contactes amb el màxim nombre d’agents de promoció turística.