La sala de plens de l’Ajuntament va acollir, divendres, el repartiment de premis entre 33 vilatans afortunats i el darrer a un dels comerços que van participar a la campanya ‘Barris Antics. Molt per descobrir, molt per oferir’

Roses ha estat un dels 33 municipis catalans que han participat a la setena campanya Barris Antics, que té com a objectiu principal dinamitzar el comerç de proximitat.
I aquest passat divendres, 7 de juliol es va fer el lliurament dels 34 premis que es composa aquesta campanya, un corresponent a cada poble per gaudir d’experiències gastronòmiques, nits d’hotel, visites guiades, espectacles i productes típics de cadascun, i l’últim que se l’atorga a un comerç per la seva implicació en l’iniciativa.
I l’alcaldessa de Roses, Montse Mindan, el regidor de Promoció Econòmica i Turisme, Fèlix Llorens, i una representant de Roses Comerç Silvia Ripoll, van ser els encarregats de lliurar els guardons en un sala de plens de l’Ajuntament plena de gom a gom. Premis que, cal assenyalar, es van sortejar prèviament, també a la sala de plens del consistori, el passat dimarts, 4 de juliol.
Aquesta campanya de ‘Barris Antics. Molt per descobrir, molt per oferir’ està promoguda per la Generalitat de Catalunya, les diputacions de Barcelona, Lleida, Girona i Tarragona, i la sectorial del comerç de PIMEC; i compta amb la implicació actualment de 33 ajuntaments, entre d’ells el de Roses, el qual fa dos anys que hi participa i “per la nostra part volem continuar en aquesta campanya basada en el Pla de Barris, així si la Generalitat la torna a fer nosaltres en adherirem un altra any més, perquè considerem que és una iniciativa amable, simpàtica, que no té cap cost per als comerciants i fa que els guanyador descobreixen el país així com possibilita que gent vingui a conèixer Roses”, va assenyalat Llorens.
Una campanya que es desenvolupa durant un mes, el passat mes juny, i que es tracta simplement de fer una compra en un dels comerços adherits a la iniciativa, i tot seguit omplir una butlleta per participar en el sorteig de diferents regals.
I l’assistència de persones que hi havia a la sala de plens de l’Ajuntament de Roses demostra que la gent hi participa.
Les persones premiades que gaudiran d’una visita turística a les diferents poblacions de Catalunya que participen en la campanya van ser les següents:
- Jordi Garrido – Arbúcies
- Juan Mª Flores – Artesa de Segre
- Álvaro Fransoy – Balaguer
- Maria Mínguez – Besalú
- Patricia Pérez – Calafell
- Pere Alabert – Caldes de Montbui
- Rafaela Vílches – Centelles
- José Antonio Blázquez – El Vendrell
- José Serrats – Falset
- Ester Mantecon – Figueres
- Marc Marruecos – Juneda
- Mª Àngels Sánchez – La Bisbal de l’Empòrdà
- Meritxell Roura – La Selva del Camp
- Francisco Martín – L’Arboç
- Paquita Payán – Les Borgues Blanques
- Juani Morillo – L’Escala
- Norkys Santana – Llagostera
- Alla Starostina – Lleida
- Teresa Pintor – Manresa
- Sonia Galindo – Mediona
- Maria Martí – Mollerussa
- Antonia Labado – Roda de Ter
- Isa González – Roses
- Romina Rizzo – Sant Feliu de Codines
- Carina Rabell – Sant Hipòlit de Voltrega
- Neus Pujol – Sant Martí de Tous
- Isabel Altimira – Sant Quintí de Mediona
- Mª Carmen Cabello – Solsona
- Carla Geli – Súria
- Xavi Pozas – Torelló
- Basilia Fernández – Tortosa
- Diana Isselstein– Ulldecona
- Elisabet Mulí – Vilanova del Camí
Comerç guanyador: Multiópticas – Sant Quintí de Mediona