Aquesta activitat forma part de les accions promocionals que Turisme de Roses realitza al llarg de l’any, amb una intensa activitat que inclou l’assistència a fires i salons del sector a nivell català, estatal i europeu
Turisme de Roses va organitzar aquest passat dimarts, 18 de març, una presentació en la qual han participat catorze mitjans de comunicació especialitzats en turisme de la Comunitat de Madrid. L’objectiu de la trobada, on també s’ha ofert un dinar amb degustació de productes locals, és proporcionar als periodistes informació detallada i de primera mà sobre la destinació i poder atendre les seves consultes de manera personalitzada.
Aquesta activitat forma part de les accions promocionals que Turisme de Roses realitza al llarg de l’any, amb una intensa activitat que inclou l’assistència a fires i salons del sector a nivell català, estatal i europeu; la participació en trobades i presentacions amb agències i professionals de diferents àmbits (natura, esports, turisme familiar,…); l’organització i participació en presstripsamb mitjans de comunicació; nombroses campanyes en mitjans de comunicació, etc.
En aquesta ocasió, l’activitat s’ha centrat en donar a conèixer els múltiples atractius que Roses pot aportar al visitant en qualsevol moment de l’any a periodistes especialitzats de Madrid. Així, el regidor de Turisme, Fèlix Llorens, i la cap del departament, Sara Lladó, han anat desgranant al llarg de la trobada els elements culturals i patrimonials del municipi, l’ampli ventall d’activitats de natura que ofereix, les platges i cales, les activitats i serveis destinats al turisme familiar, les experiències centrades en el benestar, el paisatge excepcional que envolta el municipi, o la Ruta del Vi DO Empordà, entre altres atractius.
Un altre dels apartats protagonistes ha estat la identitat gastronòmica. En aquest cas les explicacions han pogut anar acompanyades d’una degustació de productes rosincs i de l’Empordà, amb la qual els i les periodistes han pogut comprovar la qualitat de la gastronomia local. Amb aquest objectiu, la trobada ha tingut lloc al restaurant de cuina catalana Can Bonet, situat al cor de Madrid.
En total han assistit periodistes de 14 mitjans, entre els quals es trobaven Ràdio 5 (RTVE), Revista Club Renfe, ABC, El País, Top Viajes, Onda Cero, o RNE.